Pamätáte si, ako a prečo ste si vybrali farby pre svoje podnikanie? Alebo ešte len začínate a musíte sa rozhodnúť?
Určite máte svoje obľúbené farby a máte nutkanie zvoliť práve tie. Ale je dobré odolať pokušeniu a niečo si o tejto problematike zistiť.
Výber farby je veľmi dôležitý a rozhoduje o tom, či vás publikum zaradí medzi obľúbených, alebo neobľúbených. Výber farby má podstatný význam na vnímanie značky. Farba vám môže vytvoriť, alebo pokaziť imidž. Nepodceňujte to.
Viete, čo farby hovoria vašim klientom o firme? Viete čo si ľudia podvedome spájajú a modrou alebo s ružovou?
Ak nie je tu niekoľko tipov, ako to zistiť 😍
Nie je to také jednoduché 😀. Existuje ale niekoľko vecí, ktoré má väčšina úspešných firiem spoločné. Dnes už existujú mnohé štúdie a analýzy log ktoré používa 100 najväčších spoločností v rebríčku Forbes. Objavili veľmi zaujímavé súvislosti. Tento obrázok vám môže niečo napovedať:
(analýza najlepších 500 log populárnych spoločností)
Rozdelenie farieb vyššie je založené na hlavnej farbe každého loga. Mnohé logá samozrejme používajú dve, tri alebo dokonca štyri farby naraz – tiež zobrazené na modrých logách od McKesson a Walmart vyššie..
Aký je najbežnejší počet farieb v jednom dizajne loga? Podľa nášho výskumu, najobľúbenejšie sú dvojfarebné kombinácie:
A posledných šesť log (ktoré tvoria menej ako 1%)? Sú pestrofarebné a zahŕňajú päť alebo viac farieb.
Ktoré dve farby spolu fungujú najlepšie? Z 217 log, ktoré používajú dve farby, sú tri najobľúbenejšie kombinácie farieb:
Pred výberom farieb by ste si mali položiť niekoľko otázok:
Keď máte jasno v tom, čo chcete komunikovať, pozrite si tohto praktického sprievodcu farbami a zistite, na ktoré farby by ste sa mali zamerať vo svojom podnikaní.
Dakujeme za objednávku
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi eget arcu id laoree.